אימון TRX

אימון-TRXאימון TRX – רעיון זה נולד בארה"ב ע"י חייל מרינס בשם רנדי הטריק שחיפש לשמור על כושר גופני בדרכים יצירתיות בסביבה מוגבלת ללא גישה לחדר כושר או ציוד ספורט כלשהו.

בסופו של דבר הוא מצא פתרון פשוט אך מבריק: 2 רצועות ה-trx באורך 2.5 מטר המהוות תחליף מושלם לחדר כושר ושוקלות סה"כ פחות מקילו.

העקרון בעבודה עם רצועות ה-trx הוא אימון מלא כנגד משקל הגוף בזויות ותרגילים שונים שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות מכשירי הכושר המוכרים לנו.

רצועות ה-trx מאתגרות ומפעילות כל שריר ושריר בגוף ברמות קושי שונות תוך הפעלה אינטנסיבית של שרירי הליבה(core). שרירים אלה פנימיים ומהווים את מרכז הכח, היציבה והחוסן של הגוף כולו. תרגיל-TRX

שרירי הליבה מורכבים משרירי הבטן והגב העמוקים, שרירי ריצפת אגן. באימון שמתבצע באמצעות רצועות ה-trx אנו עובדים על כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל ושיפור היציבה, כח, גמישות, פיתוח מסת השריר, הגדלת טווחי תנועה, סיבולת לב ריאה, עיצוב חיטוב והצרת היקפים ועוד.

רצועות ה-trx מתאימות לכלל האוכלוסיה צעירים ומבוגרים,נשים וגברים כאחד עם או בלי רקע של פעילות גופנית.

אימון ברצועות ה-trx ייעשה בליווי מאמן כושר אישי שיפקח על תרגול נכון ובחירת התרגיל הרלוונטי לכל מתאמן וימנע אפשרות של פציעה במהלך הפעילות.

 שיטת-TRX